Lifehacker posts about the search box
Lifehacker.com has some hints and tips on using the search boxes in Firefox2 and IE7. Searchplugins.net even gets a mention in one of the comments.
Source: lifehacker.com

De vorba cu mine
De multe ori, noaptea, sau cand am nevoie de un moment de respiro, un moment in care sa fiu eu cu mine insumi, ma retrag in camera mea, sau in terasa, stand de vorba cu omul din mine. Subiectul de meditatie, desigur este persoana mea. Meditez de multe ori la viata mea, felul cum o traiesc, cum ar trebui traita. Stau si ma gandesc la lucrurile minunate care sunt create pentru ca noi sa zambim, sau sa ne simtim bine. Din fereastra mea se vede foarte frumos luna si stelele, care sunt atat de minunate intr-un moment cand vrei sa te regasesti. Ma mai gandesc la binecuvintarea pe care mi-a dat-o Dumnezeu sa nu am vreo problema,   sa ...
Source: feedproxy.google.com

Registration working
Registration is now back up and running. Let me know if you have a problem with registering.
Source: www.searchplugins.net

Un om puternic
Pentru a fi un om puternic trebuie sa ai cateva calitati, pentru a te defini. Un om puternic, atunci cand este parasit de prieteni, incurajeaza pe altii; Un om puternic, atunci cand nu mai vede vreun sens in viata, coloreaza el viata; Un om puternic, atunci cand sufera din greu fara ca cineva sa ii fie aproape, zambeste tuturor; Un om puternic, atunci cand este cazut, se ridica si isi continua drumul; Un om puternic, nu lasa sentimentele sa-l conduca, ci le corecteaza. Maxime menite pentru a-i ridica pe cei cazuti, si a-i ajuta pe cei care cred ca viata nu mai are rost.
Source: feedproxy.google.com

IE7Pro
If you use IE7 but like some of the features found in Opera and Firefox then you'll need to take a look at IE7Pro. This is an add-on for IE7 which adds mouse gestures, address bar searching, super drag&drop, ad filtering and a few more features which are found in 'rival' browsers.
Source: www.ie7pro.com

Version 1.1 of Firefox Search Sidebar released
Version 1.1 of the Firefox Search Sidebar (Homepage) has been released. It is compatible with Firefox3 and has added options to switch between parallel - default, (searches open in multiple tabs simultaneously), and single, (list of searched search engines in sidebar), searches.
Source: addons.mozilla.org

Helpuu search helps charities
Helpuu is a google-powered search engine which donates money raised, from Google's adverts, to charities. Each time you search you could help someone.
Source: www.helpuu.com

Non-registered users search plugins
Non-registered users generated search plugins will no longer be added to the public list. Once a plugin has been created and installed it will be removed. Registered users search plugins will be added to the public list unless marked otherwise. Any problems let me know.
Source: www.searchplugins.net

Vodafone si publicitatea
Compania Vodafone a anuntat ca incepand din 16 iunie va reduce tarifele de roaming pentru serviciile de voce cu valori cuprinse intre 6, 5% si 13, 6% si intre 62% si 68, 5% pentru SMS. Cred ca Vodafone duce lipsa de clienti, de aceea reduc tarifele cu 2 saptamani mai devreme decat termenul stabilit, 1 iulie A.C. Marea reducere de care tot vorbesc, este de 3-4 centi, aproape nesemnificativ. Dupa ce am aflat de aceste mari reduceri, am primit si un sms de la ei in care spuneau ca pot castiga nu stiu ce telefon si abonament pentru internet mobil, nu merci, am si nu-mi convine.
Source: feedproxy.google.com

Forgot to pay the bill
The recent downtime over the last few days was my own fault - I forgot to pay my webhost, Webhost4Life, so they suspended my account. Everything is back to normal for now and, hopefully, for the future.
Source: www.searchplugins.net

0 comments